Witaj na stronie sklepu z kółkami CASTORS.pl  W naszej ofercie znajdziesz kółka przemysłowe, kółka transportowe do wózków, rusztowania i drabiny aluminiowe FARAONE , schody modułowe ASTA, kółka obrotowe, koła do dużych obciążeń, koła transportowe z hamulcem  - kółka obrotowe - koła przemysłowe do wózków magazynowych, 100 kg 200 kg 300 kg 500 kg 1000 kg 1500 kg fi 50mm fi 75mm fi 80mm fi100mm fi125mm fi 150mm fi200mm. Koła i zestawy kołowe do wózków transportowych i gospodarczych. Koła nierdzewne do wózków cateringowych, restauracyjnych i gastronomicznych. Koła transportowe Warszawa.Kółka obrotowe Kraków.Koła do wózków Katowice.Kółka do dużych obciążeń Wrocław. Kółka obrotowe z hamulcem Poznań. Kółka mocne 500 kg Gdańsk. Kółka 1000 kg Szczecin. Koła transportowe 2000 kg Opole.Kółka 200 kg do wózków magazynowych Gorzów. Bydgoszcz koła do platform - Zielona Góra - Jelenia Góra - Rzeszów.  Kółka transportowe możemy wystawić na Allegro - Zapraszamy!

 

 

Zestawy kołowe do urządzeń medycznych Nakło nad Notecią CASTORS.PL

Kółka przemysłowe do dużych i bardzo dużych obciążeń

Kółka i zestawy kołowe jezdne z bieżnikiem poliuretanowymKółka do dużych obciażeń aluminiowo gumoweKoła do bardzo dużych obciążeń żeliwne z bieżnikiem poliuretanowymKółka przemysłowe do średnich obciążeńKoła i zestawy kołowe pneumatyczne z oponą dętkowąZestawy kołowe WTE średnie obciążenieKoła i zestawy poliamidowe kółka skrętne z hamulcem Ślizgowe KPE-POB SKoła i zestawy poliamidowe kółka skrętne z hamulcem KULOKOWE KPE-POB KZestawy z kołem poliamidowym WZMACNIANE KPM POB KZestawy kołowe POGES kółka z gumą niebrudzącąZestawy kołowe przemysłowe KPM-POGES wzmacnianeKółka z nóżką - stopką wysuwanąKółka aparaturowe i meblowe do małych obciążeńKółka podwójne aparaturowe do dużych obciążeń Zestawy kołowe kołka w obudowie nierdzewnej INOXKółka koła nierdzewne w obudowach INOX

 

Opory ruszania i toczenia kół

Aby wprawić w ruch koło znajdujące się w stanie spoczynku należy użyć odpowiedniej siły zwanej oporem ruszania.
Chcąc utrzymać koło w jednostajnym ruchu potrzebna należy przyłożyć siłę określaną oporem toczenia.
Na te dwie siły mają wpływ następujące czynniki: bieżnik, jego twardość oraz twardość opony, średnica koła, elastyczność bieżnika, łożyskowanie kół i podłoże.
Opór toczenia powstaje wskutek ciągłego sprężania i rozprężania bieżnika w trakcie toczenia.
Pomiar tego parametru obywa się w profesjonalnych warunkach na stanowisku do testów.
Wartości pomiarów są rejestrowane w idealnych warunkach: gładka, czysta, równa i wolna od przeszkód powierzchnia, stała temperatura, stała prędkość, oraz obciążenie: 2/3 maksymalnej nośności. Warunki użytkowania odbiegające od normy (temperatura, prędkość, właściwości podłoża) muszą zostać uwzględnione przy doborze mechanizmów jezdnych i mogą w znacznym stopniu wpłynąć na wartości oporu toczenia.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel